BUM- du landede i sofaen. 

Dagens sidste opgaver er klaret, madpakkerne måske smurt og køkkenet ryddet op.
Du er træt helt ind i knoglerne og hovedet summer let

Nu har du endelig den tiltrængte DIG-tid- tid til afslapning og optankning.
Men hvad skal du lave?

  • Slik og fjernsyn
  • Netflix and chill (her prøver jeg bare at spille smart, jeg måtte google det i sidste uge 😉 )
  • Et fodbad og en bog
  • En tidlig aften og på hovedet i seng?



Det gør en forskel, hvordan du tanker dig selv op.
Vi har alle brug for at få fyldt depoterne, men vi kan komme til at fylde dem med erstatninger, der smager som den rigtige vare, men i virkeligheden er tomme kalorier. 


Sådan opdagede min kursist Lene, at hun havde fyldt sine aftener. Med alt for meget bland-selv-slik, i et håb om at slappe virkeligt meget af. Men da hun gik igang med mit onlineforløb fandt hun hurtigt ud af at slikket havde været tomme kalorier- på flere planer og hun fandt bedre måder at tanke sig selv op på. 

Vil du lære at fylde dine depoter, med andet end bland-selv-slik? Du kan få adgang til onlineforløbet “Få krammet på din sukkertrang- tag kontrollen over din spisning tilbage” med det samme. 

kh Ditte