De fleste af os kunne godt bruge mere tid til os selv.

Jeg har selv en løbende liste af ting, som jeg ved giver mig ro, glæde og overskud i hverdagen. Min liste ser nogenlunde sådan her ud: 

  • Læse flere bøger (se færre serier) 
  • Snakke med mine veninder i stedet for at sms
  • Passe godt på mig selv med motion, bodylotion, eller en ansigtsmaske.
  • Træne tysk grammatik (ikke så sjovt, men noget jeg har stor glæde af i hverdagen) 

Kan der nogle gange være stor forskel på, hvad jeg gerne vil bruge min tid på – og det jeg faktisk bruger min tid på? 

Helt sikkert! Nogle gange simpelthen fordi tiden reelt ikke er der. Andre gange fordi jeg mere eller mindre tankeløst bruger min tid på andre ting, som ikke giver mig nær så meget overskud.

En af den slags energi og tidsslugere, som jeg heldigvis har lagt bag mig for mange år siden er slankekure – og overspisninger.

For tænk på hvor meget tid og overskud du kan spilde på at:

  • Læse de nyeste slankebøger
  • Overveje for og imod om du skal spise
  • Ærgre dig over en overspisning
  • Eller for den sags skyld overspise, eller købe ind til en overspisning. 

Du kan få friheden til at vælge anderledes tilbage ved at arbejde med det der ligger bag ved din spisning. Altså dine tanke- og handlemønstre. Ved du hvad du vil bruge din ekstra tid på? 

Du finder værktøjerne på mit forløb “Få krammet på din sukkertrang”

Weekendworkshops her =>

Du finder onlineforløbet her=>

 Kh Ditte