Jeg har fået de samme spørgsmål flere gange, så jeg fik lyst til at dele med alle, da det er gode spørgmål 🙂 

1)

[Kan jeg tabe mig uden at være i kalorieunderskud?]

SVAR: [DET KORTE SVAR ER NEJ. MEN DET DER ER INTERESSANT FOR MIG ER, HVORDAN DU KOMMER I KALORIEUNDERSKUD (ELLER SPISER MINDRE). KALORIETÆLLING VIL OFTE TRIGGE OVERSPISNINGER. MEN ARBEJDER DU I STEDET MED F.EKS AT MINDSKE OVERSPISNINGER OG TRØSTESPISNING, SÅ VIL DU OGSÅ SPISE MINDRE (OG TABE DIG), MEN DU TABER DIG FORDI DU NORMALISERER DIN SPISNING – IKKE VED AT GÅ TÆLLE KALORIER OG SPISE PÅ EN MÅDE, SOM VIL FORSTYRRE DIN SPISNING OG ØGE RISIKOEN FOR OVERSPISNINGER OG VÆGTØGNING].


2)

[jeg har været så afhængig af søde og fede sager i så mange år, vil det måske være bedre at anskue det på samme vis som rygere og alkoholikere? At det bedste vil være helt at undlade at spise søde og fede sager?? ]

SVAR: [DET ER EN GOD IDE AT SE DET SOM EN AFHÆNGIGHED. MEN DER STOPPER SAMMENLIGNINGEN. FOR FORBUD UDLØSER OVERSPISNINGER- SÅ GÅ ENDELIG IKKE DEN VEJ. JO MERE DU TÆNKER I “JEG SKAL ALDRIG IGEN SPISE HONNINGKAGEHJERTER” – JO MERE VIL DU CRAVE DEM. ARBEJD MED AFHÆNGIGHEDEN PÅ EN MÅDE, HVOR DU LÆRER AT SPISE LIDT – OG SÅ STOPPE IGEN. ELLER UNDLADE, HVIS DU ER I HUMØR TIL DET. MEN DET ER VIGTIGT, AT DU LÆRER AT SPISE PÅ EN MÅDE, SÅ DIT “NEJ-TAK” TIL GODTER IKKE TRIGGER OVERSPISNINGER SENERE].

Den nødvendige viden og strategier får du selvfølgelig på både onlineforløbet og på mine weekendworkshops. Du kan starte op nu her- eller vente til en dato der passer dig bedre.  Husk, at det er sidste chance for at købe forløbet til den gamle pris – og så får du frem til den 12. januar rabat oveni. 

Countdown to Jan 12, 2020 11:59pm

Til onlineforløbet

Til weekendworkshops

Kh Ditte