Kan du genkende tanker som disse: 

  • Jeg har ingen kontrol over min spisning
  • Når jeg først går igang kan jeg ikke stoppe
  • Mine overspisninger bliver ved med at være en del af mit liv, uanset hvad jeg gør
  • Mad og sukker kontrollerer (ødelægger) mit liv

Hvis du tænker, at du ikke kan kontrollere din spisning, så har du højst sandsynligt en god grund til at tænke det.

Hvis du er som de fleste af mine kursister på mit forløb “Få krammet på din sukkertrang”, så har du års erfaringer med at prøve at kontrollere din spisning. 

Spise mindre brød, mindre sukker, mindre fedt, mindre mængder, færre måltider. Kun for hver eneste gang at konstatere, at den gik heller ikke. 

Så det er ikke så mærkeligt, hvis dine overbevisninger omkring dine kompetencer på det område efterhånden er lidt negative. 

Men det du skal vide er, at du indtil nu med stor sandsynlighed har været fanget i den onde cirkel af slankekure og overspisninger og derfor har forsøgt at kontrollere din spisning med netop de strategier, som øger risikoen for at ende med at overspise. 

Derfor handler det ikke om dig som person. Din rygrad eller viljestyrke, men om hvilke strategier og hvilken viden du har. 

Den viden og de nye strategier der skal til for faktisk at få kontrollen tilbage, kan du lære på mit forløb “Få krammet på din sukkertrang” 

Her bliver du igennem 6 uger guidet igennem de områder som de fleste har brug for at arbejde med for at få normaliseret forholdet til mad, aflære de gamle uhensigtsmæssige slankekurs-strategier og opbygge et nyt og sundere forhold til spisning og mad.

Du finder onlineforløbet her =>

Og weekendworkshoppen her =>

Kh Ditte

Ps: overvejer du at starte på “Få krammet på din sukkertrang”? Så vent til næste uge, der starter sommerrabatten op 🙂