Jeg får ofte spørgsmålet, om forløbet “Få krammet på din sukkertrang” giver mening, hvis det slet ikke er sukker, men brød, ost og chips der trækker.

Mit svar er et rungende ja! 

For det der er vigtigt her er de mønstre der ligger bag spisningen. Altså, hvad er det der driver dig til at spise alt for meget nybagt brød med ost? 

Det vil være de samme tanker, der driver en anden kvinde til at spise 3 romkugler i rap.

Det er forskelligt, hvad I har lyst til. Men tankerne, situationerne og de bagvedliggende mønstre er de samme. 

Derfor er det også den samme metode der skal til for at lære at ændre spisningen på den lange bane. 

Forløbet “Få krammet på din sukkertrang” lærer dig: 

👉

 Ikke at overpise

👉

 Ikke at småspise konstant mellem måltiderne

👉

 Ikke at spise for meget til måltiderne

👉

 Ikke at trøste og stress-spise

Hvis du vælger at arbejde med din spisning fra i dag – vil du 1 januar stå med et nyt forhold til brød, ost og chips  (eller den mad du foretrækker at hygge, eller dulme med) 

Hvis du tilmelder dig onlineforløbet i dag eller resten af denne uge får du mulighed for at starte op med det samme – og så tage det hele en gang til, når Gruppeforløbet starter op den 16. November. 

Ja tak til ekstra ugers forspring på den gode spisning =>

Kh Ditte