I dag er der knap en uge til jul og måske går du og overvejer hvornår det giver bedst mening at starte op på “Få krammet på din sukkertrang”.

For giver det mening, at starte op så tæt på jul?

Mit korte svar er, at det kommer an på, hvor meget tid du har i julen.

For det er helt rigtigt, julen kan være en en svær tid, men faktisk primært, hvis man pga arrangementer mangler tiden til at fordybe sig ordentligt i opgaverne.

Mit forløb handler ikke om aldrig at spise brunkager eller julemad, men om at opøve at kunne beslutte sig for en passende mængde og så stoppe igen bagefter. Det kunne fx være et glas gløg og 2 småkager til julearrangementet i børnehaven. Det samme i julen, du behøver ikke holde dig fra alt juleknas, men øve dig i at skære ned i mængderne.

Så har du tiden (ca 2 timer om ugen,) og mod på at træne og arbejde med mængderne af julemad, så er julen faktisk et meget ideelt tidspunkt for at skabe store forandringer i dine vaner og ikke mindst i din hjerne!

De konstante tilbud gennem juletiden kræver en indsats, men lægger du de to timer pr uge og får set videoerne og lavet øvelserne, så vil du opleve, at julen er  den allerbedste øvebane du kunne ønske dig!

Er du klar til at give dine spisevaner en skalle over julen?  

Til onlineforløbet og juletræning =>

TIl næste workshop =>

Kh Ditte