Når du beslutter dig for, at nu skal det være med vægttabet. Så gør du højst sandsynligt det, som de fleste gør. Du griber i rygsækken med gammelkendte strategier. 

Det kan være: 

  • At forbyde dig selv bestemte typer af mad
  • Motivere dig selv med selvkritik
  • Beslutte dig for at følge din kur 100%
  • Lede efter den perfekte slankekur (den det aldrig er svært at følge).

Men spørg lige dig selv, før du går i gang – hvordan har de egentligt virket indtil nu? Har du opnået det varige vægttab du håbede på, da du første gang gik på kur? 

Eller:

Har du tværtimod oplevet, at de velkendte strategier over tid har forstyrret din spisning mere end de har gavnet? 

  • Måske tænker du på mad non-stop (eller mange timer om dagen)?
  • Måske er du begyndt at have overspisninger, hvor du ikke føler du kan stoppe med at spise, selvom du gerne vil?
  • Måske har du taget på siden din første slankekur?
  • Eller måske oplever du elevatorvægt– fordi du hele tiden svinger mellem slankekur og kontroltab?

Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående. 

Er det så ikke tid til at skifte strategi og prøve noget, som bryder den onde cirkel af forbud og overspisninger?. 

Det er ikke atomfysik. Men det er heller ikke noget du kommer sovende til. Du kan nemlig lære nye strategier og det kræver selvfølgelig en indsats (min tommelfingerregel er ca 2 timer pr uge) hvis du følger mit forløb “Få krammet på din sukkertrang”.

Det fås i 2 formater; og der er stadigvæk op til 42% rabat, husk at du kan betale i 1, 4 eller 6 rater

Til 6 ugers onlineforløb

Til weekendworkshops

Kh Ditte