Jeg har snakket med en del, som havde ret ambitiøse planer om at bruge den tvungne hjemmetid til at spise ekstra sundt og få motioneret lidt mere end til hverdag. 

Det jeg hører er, at det har været svært – og for mange er det kammet over i alt/intet- spisning. Altså, når ikke det lykkedes at spise 100% sundt, så kan jeg lige så godt droppe det og hygge mig (jeg går på kur, når hverdagen er normal igen)

Jeg vil sige, at det er et spørgsmål om for meget – og for lidt. 

Når du lægger en “Corona-plan”, så skal du ikke tænke i, hvad du allermest ville ønske, men derimod på, hvad der er realistisk for dig lige nu. 

Lige nu bliver du med stor sandsynlighed konfronteret med de fleste af dine uhensigtsmæssige spisemønstre! Så arbejder du med det på egen hånd, så lad være med at være for ambitiøs – for du er oppe imod en svær tid + årevis af dårlige vaner der bliver trigget af hjemmetiden.

Men har du overskuddet til at give din spisning den helt store tur, så er det faktisk et optimalt tidspunkt at gå igang. For lige nu, hvor alle de dårlige vaner er i spil har du al mulighed for at opdage dem, og få arbejdet med dem. Det hjælper jeg dig gerne med og der er stadig 25% rabat på “Få krammet på din sukkertrang” med koden : MØNSTERBRYDER

Du finder onlineforløbet her =>

Kh Ditte