Et forløb som “Få krammet på din sukkertrang” kan føles lidt “fluffy” – for hvordan er det man kan tabe sig ved at arbejde med tankerne? Og giver det overhoved mening?

 

Her er hvad Sabine skrev til mig, da hun var færdig med onlineforløbet:

 

Så er jeg nået igennem 6 og sidste modul.

 

Vil lige fortælle dig lidt om hvordan det er gået….

 

Jeg har fået rigtig meget styr på mine tanker, og ikke mindst hvorfor jeg får dem!

 

Jeg har i den grad fået et overskud i min hverdag, har fået godt gang i min træning igen, uden det er blevet til noget som jeg bare SKAL. Nu er det lystbetonet. Så fedt!!! Og bonus er, at jeg ikke slår mig selv i hovedet, hvis jeg alligevel ikke kommer ud på den 5 km løbetur, jeg troede jeg ville tidligere på dagen.

 

Hvad angår mad og sukker og overspisninger….. så har der været nogle udfordringer, det er klart. Men jeg har taget en ting/ arrangement af gangen. Har både være i biffen, til en hyggeaften med gode venner og til en 70` års fødselsdag i den nærmeste familie.

 

Jeg har ikke følt jeg gik glip af noget. Jeg smagte på de ting jeg havde lyst til, uden at gå “all in” og kunne konstatere når dagen var omme, at jeg havde overholdt det jeg havde tænkt jeg ville. En fantastisk følelse

 

Jeg har også fundet et fornuftigt niveau omkring de almindelige måltider i dagligdagen. Der er selvfølgelig et stykke vej endnu, men er bestemt tilfreds med min egen indsats, so fare. Jeg frygter ikke at skulle stå på egne ben fremover. Jeg har fået nogle redskaber med mig, som jeg bruger dagligt, helt uden at tænke over det faktisk.

 

Bonus på de her 6 uger som er gået, er at jeg har smidt 5 kg. Hvilket jeg er meget tilfreds med.

 

Ikke skidt for et forløb der arbejder med tankerne vel?

 

Hvis du vil have adgang til de samme redskaber, så finder du forløbet her =>

 

Kh Ditte